Bureau12 optimaliseert uw klanttevredenheid

Meer weten? Neem contact op!

Onze consultants hebben diepgaande kennis en ervaring op het gebied van het optimaliseren van klantbediening. We analyseren op welke wijze uw klanttevredenheid verhoogd kan worden, specificeren wat daarvoor nodig is en brengen de wijze van implementeren in beeld. Ook geven we aan hoe u hierop kunt sturen nadat ons werk klaar is. Dit alles doen we door samen te werken met u en uw medewerkers.

Meldt u aan voor onze nieuwsbrief

Customer experience improvement

Bureau12 verbetert de customer experience van uw klant

Customer experience improvement

Meer klantvragen in één keer goed beantwoorden.

lees verder

Omnichannel oplossingen (incl. training/opleiding)

Naadloze klantbediening van uw klant, ongeacht kanaal

Omnichannel oplossingen (incl. training/opleiding)

Omnichannel bediening van uw klanten kan volgende week al starten

Lees verder...

Procesoptimalisatie / Service Design

Uw service verhogen door eenvoudiger uw klant bedienen van het juiste antwoord...

Procesoptimalisatie / Service Design

...vereist interne optimalisatie van het interne proces.

Lees verder...

Implementatie

Implementatie van verbetertrajecten, applicaties, nieuwe wijze van werken

Implementatie

Sturing op voortgang & impact, met oog voor Mens & Organisatie

Lees verder...