Bureau12 bestaat uit een resultaatgericht team van specialisten op het gebied van klantcontact. We werken uitsluitend met partners die jarenlange ervaring hebben in de expertises waar wij hen voor inzetten.
Rolf Wentink is de oprichter van Bureau12. Hij werkt al meer dan twintig jaar met succes in omgevingen waarin klantcontact centraal staat. Rolf is Customer Experience Expert, Klantcontact-consultant en Lean Green Belt. Hij heeft grote ervaring met het verbeteren van de klanttevredenheid bij tal van opdrachtgevers.
Martijn Heijstek beschikt over vergaande expertise met klantcontactoplossingen. Martijn is Digital & Marketing Strategy Consultant. Hij is zeer ervaren op het gebied van customer experience, digitale transformatie en marketing automation.
Danny Peters is de bedenker van de Conexperience Zes Stappen Customer Journey Mapping Methode en werkt al meer dan vijftien jaar in de wereld van Customer Experience Management. Hij is één van de meest gewaardeerde specialisten op het gebied van klantbeleving en de verbetering daarvan.
Nanda Idink is een internationale marketingcommunicatiespecialist met meer dan 20 jaar ervaring bij zowel grote multinationals als lokale reclamebureaus. Als CommunicatieArchitect bouwt ze aan sterke, menselijke merken – waar klantbeleving voorop staat.